«هفت اقلیم هنر» استان بوشهر برگزار می‌شود
سیرنگ: مسئول بسیج هنرمندان استان بوشهر از برگزاری اولین «هفت اقلیم هنر» با هدف تقدیر از هنرمندان برتر و موفق استان بوشهر خبر داد.
كدخبر: id-1479
تاريخ: 2016-03-07 05:16:42

 بسیج هنرمندان استان بوشهر اولین «هفت اقلیم هنر» را با هدف تقدیر از هنرمندان موفق استان بوشهر برگزار می‌کند.

مصطفی مردانی مسئول بسیج هنرمندان استان بوشهر در گفتگو با سیرنگ با اعلام این خبر گفت: در این آیین از هنرمندان موفق استان بوشهر که در جشنواره‌های بسیج هنرمندان استان یا سایر جشنواره استانی و ملی موفق به کسب عنوان ‌شده‌اند تقدیر می‌شود.

وی افزود: تقدیر از هنرمندان برگزیده در جشنواره‌های مختلف بسیج هنرمندان استان بوشهر به همراه تقدیر از هنرمندان بسیجی موفق از دیگر بخش‌های «هفت اقلیم هنر» است که با حضور هنرمندان پیشکسوت هم استانی برگزار می‌شود.

مردانی خاطرنشان کرد: تقدیر از سایر هنرمندان موفق هم استانی  که در جشنواره‌های ملی موفق به کسب افتخار برای استان شده‌اند بخش دیگری از این مراسم است.

مسئول بسیج هنرمندان استان یادآور شد: بسیج هنرمندان استان در سال جاری جشنواره هنری مختلفی را برگزار کرده است و از هنرمندان هم استانی  که در برگزاری برنامه‌های بسیج هنرمندان مشارکت داشته‌اند  نیز در «هفت اقلیم هنر» تقدیر می‌شود.

وی مردانی با بیان اینکه در این آیین هنرمندان رشته‌های فیلم، عکس، موسیقی، شعر و ... حضور دارند، تاکید کرد: از مهم ترین اهداف برگزاری «هفت اقلیم هنر» تقدیر از هنرمندان جوان استان بوشهر که در جشنواره‌های بسیج هنرمندان استان بوشهر حضور داشته‌اند اما علیرغم شایستگی موفق به کسب عنوان نشده‌اند.

مردانی تصریح کرد: «هفت اقلیم هنر» از برنامه‌های ثابت بسیج هنرمندان استان بوشهر در سال‌های آتی خواهد بود.

مسئول بسیج هنرمندان استان بوشهر در پایان خاطرنشان کرد: اولین «هفت اقلیم هنر» چهارشنبه نوزدهم اسفندماه در مجتمع فرهنگی شهدای خلیج‌فارس برگزار می‌شود.